translate

17. august 2012

Også blev det hverdag igen.......

Super super flot mode messe i Bella , sommertøjet 2013 købt .
Denne gang var messen slået sammen med guldsmedbranchen det vil sige endnu mere at falde i svime , men bedst af alt min veninde fra Norge skulle også på messe ;)
Som altid finder de på nye og flotte idéer på deres stande ..................Haps haps;)                   
Heldigvis var der plads til skønne aften ture i Kbh. med veninder og familie , så alt er ikke bare hårdt arbejde  .

14 kommentarer:

  1. Det lyder meget spændende, at du har været på modemessen - og også har fået set København! Tænk at du har sommertøj fra den nye sæson 2013, wow.
    KH og rigtig god weekend!

    SvarSlet
  2. Hihi har lige lige nu skrevet på din blog ;))
    Ja vi er godt fremme når det gælder indkøb
    Og go Weekend til dig

    SvarSlet
  3. Wau, allerede sommergarderoben klar til næste sommer , ikke dårligt

    SvarSlet
  4. Mette ,sødeste, jeg ville have været med :-)
    Hvor godt du kunne møde din særlige veninde fra Norge-super skønt.Du ser så skælmsk ud der foran Operaen- super billede, og det må have været så spændende-
    Håber du kom hjem med det helt rigtige, og super flotte.
    Kærligste weekend knus, og kærligste tanker fra Dorthe
    kys..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde
      du kan tro det var sønt og det var hele to dejlige veninder jeg var sammen med ;)
      Måske skulle vi to tage på formland sammen
      Knus og kram

      Slet
  5. Altid sjovt at være på forkant med moden :-)

    Skønne inspirationsbilleder - tak for billedet af glasflasken. Kan se det er en miniudgave til min - supersød :-)

    SvarSlet
  6. Det må være super sjovt, at være på indkøb i Bella.... Da jeg var barn var jeg også altid med i bella med min mor og far som skulle få ider til min mors stof butik. Og da jeg var i Magasin var vi 3 fra guldvet som blev sendt derud og skulle snakke med leveradørne, og efter os kom indkøb så og lavede de endelige køb. Og der hvor jeg er idag har os på gulvet ikke noget at sige øv øv.... ha en dejlig dag... knus og hvis du kommer på Sjælland siden er du altid velkommen og skal nok bage kage ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja øvøv Louise du skal da også ud at købe tøj !!
      -Og Tak det kunne da være viiiiidt hygligt så kan jeg jo også lige tjekke et par lopper ;))
      Kh Mette

      Slet
  7. Veninde hygge og så over det sprit nye mode tøj 2013. Så kan det næsten ik bli bedre :)
    Det lyder i mine øre som en dejlig Københavner tur.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Den bedste.
      Også var vi lige ude at spise på "kogt" det skal helt klart prøves igen ;)
      Knus Mette

      Slet
  8. Sikke nogle skønne billeder.

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min blog(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  9. It's just beautiful! I love that picture with all of the bold color! Thank you for your sweet comment last week too - I have just returned from vacation - so sorry it took me so long to respond! xoxo

    SvarSlet