translate

23. april 2012


7 kommentarer:

  1. Tak for awarden - jeg har dog fået en før, så ved ikke lige om jeg kan modtage den igen... Jeg har jo svaret på alle spørgsmålene osv. Kender du reglerne om det?
    Mvh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender det ikke så godt men mon ikke du må få alle dem du får
      Lidt ligesom en oskar og en Bodil der kan man
      jo også gi den gas ;)

      Slet
    2. Ok, jamen så gir jeg den gas :-) - og jeg har allerede en Bodil ( min datter ) ...
      Vh Eline

      Slet
  2. HEI!
    Tusen takk for koselig kommentar og ikke minst tusen takk for award:)
    Kjempekoselig blogg du har:)
    Ha en deilig onsdag!
    Klem Cathrine

    SvarSlet
  3. Tillykke med awarden :)

    Kan det passe at jeg endnu ikke har modtaget en mail med din adresse så jeg kan sende min Give Away til dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh nej da den var jeg da sikker på jeg sendte vil straks prøve igen
      Tak fordi du spør ;)

      Slet