translate

7. februar 2012

Messe i Bella

 Ja ja vi kan jo godt spørge os selv hvad out landish laver til en mode messe , og  igen og hvorfor så ingen modeshow både Lørdag og Søndag det er mig en gåde.
Når det så e sagt , vil jeg bare lige meddele de var vildt cool, jeg nød hvert sekund .
 Denne gang mødte vi fire smukke modeller i totalt flotte strømper , rigtig sjov ide , de stod helt muse stille mens de holdt et logo banner , det var noget der vakte opsigt .
Min datter hjalp og gik model for firmart jofarma , på deres stand , hold da op hun var træt da vi drog mod Århus igen søndag aften.
Tak for en dejlig messe.

1 kommentar:

  1. Nejjjj hvor ville jeg gerne have været med, kære Mette- musik, vildt tøj- og drinks ;) wow--og jeg ville også rigtig gerne have set din smukke datter gå model.
    Håber du fandt flotte og smukke sager til butikken.
    Hvad angår Melsted strand og omegn, er du MEGET velkommen- også til et kæmpe knus .

    kys,kys
    Dorthe

    SvarSlet