translate

23. februar 2012

Bytte bytte

 Se en fin pakke jeg har fådet , det lange blå billede var rullet fint sammen , så sad den fine fine knap rundt om kortet , en glad ide med en sød hilsen i .
Det lille billede med det gule træ , har Rikke lavet ,
 det er fuldstændig fantastisk og som i kan se er det kommet op og hænge.
Jeg har også sendt et hjemmelavet kort til Rikke 
Hele Idéen hedder ATC , vi  bytter et kort for et kort , som måler 64mm x 89mm
Det er en sjov ide som er kendt i hele verden .

Måske i har lyst til at være med .............................           

2 kommentarer:

  1. Hej kære Mette, hvor er dit træ fint-
    jeg vil meget gerne bytte ATC med dig :)
    Det er rigtig sjovt at få smykket de små stykker papir aller pap, eller træ .
    Kærligste knusere,
    Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde
      Det vil jeg glæde mig til , jeg er snart klar med nogle.
      Knus Mette

      Slet