translate

5. december 2011

Jul jul jul

 Så er vi i vores lille julebod igen i år , Ridehuset i Århus har jule markede hvert år i hele tre uger ,
 vi har dog kun en uge.
 Min mor som i kan se her , har haft travlt med glas i flere uger op til denne uge og det er virklig blevet godt modtaget..
 <><>
<>
<><>
Zink æske


 Denne gang har jeg krammerhuse med pels , engle af drivtømmer , ikoner , Zink æsker, malerier , kort og pap engle..........pyha det har også holdt hårdt med at nå det hele.
Men bedst af alt når man nu har været så meget i hi, så er det så skønt at komme ud at møde sådan nogle dejlige mensker , og SÅ fedt at min søster gider at hjælpe .








2 kommentarer:

  1. Hej Mette, hvor ser du sød og glad ud- jeg sender KÆMPE STORE ØNSKER, for et supert salg ,for jer begge, ud i universet- med de skønne ting kan det kun blive godt.
    Min juleskib gik godt-næsten som det plejer :)
    Vi snakkes- hyg dig-og pas på dig.
    Kærlige store knus,
    Dorthe

    SvarSlet
  2. Hej Mette - tak for din kommentar på min blog. Hvor er det hyggeligt at have stand ved siden af jer og det er bare nogle fine ting du og din mor laver :-)
    Vi ses - Christine*

    SvarSlet