translate

14. januar 2011

Et rigtig godt kup!

Jeg har været så heldig, at få glæde af min søsters gode kup hun gjore i Netto. Puden kostede ti kr, men efer min skønne søster Mariannes havde været i gang med vask og strygejern, så blev den bare så flot! Heldige mig!

Vores søn Mikkel er startet i skole i år. Det har givet ham lysten til at tegne og male, det udnytter jeg jo selvfølgelig i fulde drag,"Men nu heller ikke for meget, vel Mor?" ;O) Og vores datter Clara på 14 år er heldigvis, blevet lige så glad for ar være kreativ.

Min væg med de mange sjove ophæng bliver jeg tit inspireret af, det er gamle kort og nye kort, den søde ugle fra en venninde, som hun selv har lavet, kortet med damen hvor der er syet en perleblonde på, har jeg haft i mange år, sendt fra min altid "med på bidet"-moster.
Puden fra NETTO
Mikkel 
Clara og Mikkel
Jeg kan mærke at 2011 bliver fantastisk
Rigtig godt nytår til alle.   

5 kommentarer:

  1. Hej kære Mette,
    Det var dejligt at finde dig :)endelig-tak for mail..
    Hvor skønt du har fået en fin blog,--så vi kan skrive til hinanden.

    Jeg har tænkt meget på dig her til jul,---men det er ikke blevet til en opringning, søde,- så nu vil jeg ønske dig et supert år 2011, her.
    Puden er yndig, der har Marianne gjort et kup.
    Sikke et dejligt billede af Mikkel og Clara.

    Gik det godt på Ridehuset?
    Her sneede det begge gange ,jeg skulle have juleri i butikken, så det var en rigtig dårlig december--alt var lukket, og ingen kunne komme frem eller tilbage, på øen.Det er først nu i januar ,der er bare veje,igen.

    Hav en dejlig week-end, kære Mette.
    Stort knus-Dorthe

    SvarSlet
  2. Hej Søde
    Du er bare go`til det her men men jeg skal nok komme efter det ;O)
    Ja du kan tro vi har fuglt jer hver dag på tv og tænkt meget på at der ikke måtte ske noget med nogle, for der kunne jo ikke komme nogle frem, min mor sage jeg tror det var d. 22 dec. "åh nu kunne jeg godt lige tænke mig at sne inde på Bornholm med en god bog" jeg tror nok lige hun trak de ord i sig ;O)
    Men meget øv for vores salg, vi hade også tre dage i ridehuset med rigtig meget sne, men jeg skal ikke klage det var sådan nogle skønne dage med sådan nogle sjove kreative kvinder.

    Prøv engang at se mine engle på første side , de burde hedde Melsted/Dortheengle <3

    Glæder mig til at se hvad året byder,men det starter godt syntes jeg.
    Også god week-end til dig Dorthe
    KNUS Mette

    SvarSlet
  3. Mette ~
    I so hope your year is filled with much joy, fortune, and everything that makes your heart happy! Thanks for sharing your home, family, and gifts.
    I am glad you like my angel <3
    Wishing you much love and many many blessings!
    ~ Katie

    SvarSlet
  4. Kære Mette!
    Super sej blog!!
    Dejligt at se at dine børn er lige så kreative som deres mor og mormor!
    Det er en stor gave. Jep lad os gøre 2011 til et fantastisk år.
    Stort knus "Moster"
    PS. Det kan da være, at vi skal genoptage vores tradition med at sende flotte kort til hinanden!?

    SvarSlet
  5. Hej Claudia
    Tak skal du ha!
    Og jeg er bare klar med sjove kort, skøn tradition ;O)
    Vi skal snart på messe håber der bliver tid til at ses. Knus Mette

    SvarSlet